Hyundai TUCSON, 2022 Türkiye'de Yılın Otomobili.

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Hyundai TUCSON, 2022 Türkiye'de Yılın Otomobili.


• TUCSON, Otomotiv Gazetecileri Derneği tarafından 'Türkiye’de Yılın Otomobili' ödülünü kazandı.
• Başarılı SUV, bu özel ödül ile ülkemizdeki iddiasını ve popülerliğini de kanıtlamış oldu.
• TUCSON, dünya çapında 2004’ten bu yana 8 milyondan fazla satarak markanın en başarılı modeli.

Otomotiv Gazetecileri Derneği (OGD) tarafından bu yıl 7'ncisi gerçekleştirilen Türkiye'de Yılın Otomobili Yarışması'nda birinci seçilen TUCSON, 64 otomotiv gazetecisinden toplamda 3.710 puan aldı. Alanında uzman Türk otomotiv gazetecileri tarafından birinciliğe layık görülen TUCSON, 64 jüri üyesinin oylarıyla zirveye oturdu. Satışa sunulduğu tüm pazarlarda büyük beğeni toplayan Hyundai TUCSON, 7 finalist otomobil arasından prestijli “OGD 2022 Yılın Otomobili” unvanını kazanırken aynı zamanda yenilikçi ve benzersiz tasarımıyla da jüri üyelerinden en yüksek puanı topladı. Hyundai

Assan Genel Müdürü Murat Berkel, Intercity İstanbul Park Pisti’nde yapılan ödül töreninde OGD Yönetim Kurulu Başkanı Ufuk Sandık’ın elinden bu prestijli ödülü alırken, yaptığı konuşmasında da tüm jüri üyelerine ve TUCSON’u tercih eden Türk tüketicilerine teşekkür etti.

Hyundai Assan Genel Müdürü Murat Berkel ayrıca kazandıkları ödülle ilgili olarak, “Popüler SUV modelimiz TUCSON ile “OGD Türkiye'de Yılın Otomobili” ödülünü kazanmaktan dolayı büyük gurur duyuyoruz. Yeni teknolojiye sahip platformumuz, motor performansımız, konforlu iç mekanımız ve etkileyici tasarımımız ile kullanıcılarına farkındalık yaratan bir otomobil sunuyoruz. Türkiye'de her geçen gün artan SUV müşterileri üzerinde güçlü bir etki bırakan TUCSON’un kazandığı OGD Yılın Otomobili ödülü ve jüri üyelerinin yüksek puanları, bu modelimizi tercih edenlerin de doğru bir seçim yaptıklarını destekliyor. Ayrıca TUCSON, yüzde 12’lik pazar payıyla da SUV segmentindeki iddiamızı artırmaya yardımcı oluyor” dedi.


Hyundai IONIQ 5 Dünyada Yılın Otomobili Seçildi.

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Hyundai IONIQ 5 Dünyada Yılın Otomobili Seçildi.
• IONIQ 5, dünya genelindeli tasarım ve başarı ödüllerini toplamaya tüm hızıyla devam ediyor.
• Elektrikli otomobil, son olarak New York Otomobil Fuarı’nda üç farklı kategoride ödül kazandı.
• IONIQ 5, özel ve geliştirilmiş bir platform olan E-GMP kullanan ilk model olarak dikkat çekiyor.
Hyundai’nin alt markası olarak 2021 yılında kurulan IONIQ, E-GMP platformundaki ilk modeli 5 ile başarıdan başarıya koşuyor. Satışa sunulduğu tüm pazarlarda sayısız ödül kazanan IONIQ 5, son olarak New York’ta düzenlenen Uluslararası Otomobil Fuarı’nda “Dünyada Yılın Otomobili (World Car Of The Year- WCOTY)” seçildi. IONIO 5 ayrıca, Yılın Elektrikli Otomobili ve Yılın Tasarımı ödüllerini de topladı.
Dünyanın en prestijli otomobil ödüllerinden biri olan WCOTY, 33 ülkeden toplam 102 otomotiv gazetecisinin bir araya gelmesiyle düzenleniyor. Satışa sunulduğu 2021 yılından bu yana çok sayıda uluslararası ödül kazanan yenilikçi otomobil, sadece 18 dakikada yüzde 10 ila 80 arasında şarj edilebiliyor. Ultra hızlı 800 V şarj özelliği bulunan otomobil, daha fazla geniş bir iç mekan için de geliştirilmiş global modüler platform olan E-GMP’yi kullanıyor. Dört tekerlekten çekiş (4WD) sistemine de sahip olan araç, WLTP standardına göre tek şarjla maksimum olarak yaklaşık 470-480 km arası bir menzile sahip. IONIQ 5 ayrıca, Araçtan Araca Şarj (V2L) teknolojisi ile donatılırken, gelişmiş bağlantı ve en üst düzey araç içi sürücü yardım sistemlerine de yer veriyor.
Hyundai, son yıllarda akıllı mobilite çözümleri sağlayıcısına dönüşürken aynı zamanda dünyanın önde gelen EV üreticisi olmak için elektrifikasyon stratejisini de hızlandırıyor. Güney Koreli marka, 2030 yılına kadar Genesis de dahil olmak üzere toplam 17 yeni elektrikli modelini piyasaya sürmeyi planlıyor. Hyundai ayrıca, 2030 yılına kadar yıllık global elektrikli otomobil satışlarını 1,87 milyon adede çıkarmayı da hedefliyor. IONIQ 5, çok yakın bir zamanda Türkiye’de de satışa sunularak tüketicilerine konfor ve sürüş ekonomisini aynı anda yaşatacak.


Hyundai Endonezya’da Elektrikli Modeller İçin Fabrika Açtı.

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Hyundai Endonezya’da Elektrikli Modeller İçin Fabrika Açtı.
• Hyundai, Endonezya’da yıllık 250.000 adetlik üretim kapasitesi olan bir fabrikayı hizmete açtı.
• IONIQ 5 üretimiyle işe başlayan tesis, bölgede elektrikli araç üreten ilk tesis konumunda.
• Hyundai, CRETA ve yeni geliştirilen MPV’ler dahil stratejik modelleri de üretecek.
Hyundai Motor Company, Güneydoğu Asya'daki ilk fabrikasını Endonezya’nın başkenti Jakarta'da açtı. Endonezya hükümetiyle Hyundai'nin Güneydoğu Asya pazarları için birlikte adım attığı bir üretim merkezi olan fabrika, özel anlaşma ile resmileştirilerek hizmete başladı.
Bu fabrika için yaklaşık 1.55 milyar dolar tutarında bir yatırım yapan Hyundai, yıllık üretim kapasitesini de 250.000 adet olarak açıkladı. Hyundai’nin “sürdürülebilir kalkınma” ve "insanlık için ilerleme" vizyonuna uyum sağlayan fabrika, otomotiv sektöründeki elektrikli model ihtiyaçlarının karşılanması ve aynı zamanda güneş panelleri gibi çevre dostu teknolojilerin üretiminde önemli bir rol oynayacak. Ayrıca Hyundai, araç boyama işleminde de doğa dostu su bazlı boyalar kullanarak çevreyi koruma hususunda da sorumluluğunu yerine getiriyor.
Endonezya, Hyundai’nin gelecekteki mobilite stratejisi için önemli bir merkez durumunda. Hyundai Motor Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Euisun Chung, hizmete açılan yeni fabrikayla ilgili olarak; “Bu tesis, otomotiv endüstrisinde ve özellikle elektrikli araçlar alanında kilit bir rol oynayacak. Ayrıca, şu anda yapım aşamasında olan pil hücresi tesisi aracılığıyla da Endonezya'da elektrikli araç ekosisteminin kurulmasına katkıda bulunmaya devam edecek. Endonezya'nın küresel piyasalarda önemli bir rol oynamasına daha fazla yardımcı olacak ve aynı zamanda Hyundai'nin gelecekteki teknolojilerinin temel üretim merkezi olacak" dedi.

Endonezya Hükümeti, 2030 yılına kadar 130.000 adet kamu aracını elektrikli modellere dönüştürmek
istiyor. Bu hedef doğrultusunda, EV ekosisteminin genişletilmesine öncülük ediyor. Hyundai de sosyal
sorumluluk bilincine destek olmak için sektörde önemli bir yere sahip. Hyundai'nin yeni fabrikası,
elektrikli IONIQ 5’in dışında bölge için önemli olan CRETA ve MPV gibi modeller de üretecek. Ayrıca
Hyundai, Endonezya'da pil fabrikası kurmak için de LG Energy Solutions ile birlikte çalışmaya devam
ediyor.


Hyundai Elektrifikasyon Stratejisini Hızlandırıyor.

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Hyundai Elektrifikasyon Stratejisini Hızlandırıyor.

  • Hyundai, elektrikli otomobillerdeki pazar payını 2030 yılına kadar yüzde 7’ye çıkarmayı hedefliyor.
  • Ayrıca, 2030 yılına kadar 17 BEV model daha piyasaya sunularak 1.87 milyon adet satış bekleniyor.
  • Hyundai, yüksek talep gören pazarlara odaklanarak BEV üretim kapasitesini de artırmak istiyor.

 

Hyundai Motor Company, sürdürülebilir ilerlemeyi devam ettirirken aynı zamanda elektrifikasyon hedefini hızlandırmak için de stratejik bir yol haritası açıkladı. HMC üst düzey yönetimi tarafından açıklanan stratejiye göre Hyundai, 2030 yılına kadar satış ve finansal performans hedeflerine odaklanıyor.

Hyundai'nin yeni nesil elektrikli araçlarının (BEV) yol haritası şu şekilde destekleniyor: BEV ürün gruplarının güçlendirilmesi, üretim kapasitesinin optimize edilmesi, donanım ve yazılım rekabet gücünün güvence altına alınması. Plan kapsamında Hyundai, yıllık küresel BEV satışlarını 1,87 milyon adede yükseltmeyi ve 2030 yılına kadar yüzde 7'lik bir küresel pazar payı seviyesini güvence altına almayı hedefliyor. Hyundai ayrıca, orta ve uzun vadeli finansal hedeflerini de paylaştı. Hyundai, elektrifikasyon için 16 milyar dolar yatırım ayırırken, tüm yeniliklerini Hyundai ve Genesis markaları altında gerçekleştirecek.

Hyundai, 2030 yılına kadar genişletilmiş bir ürün yelpazesi ile donanım ve yazılım yeteneklerinde rekabet gücünü artırarak EV satışlarında yüzde 10 daha yüksek bir işletme kar marjı elde etmeyi hedefliyor. Konsolide bazda ise yüzde 10'luk faaliyet kâr marjı sağlamayı hedefliyor.

Hyundai, elektrifikasyona geçişini hızlandırmak için BEV üretiminde de yüksek verimli bir üretim süreci kurmayı hedefliyor. Güney Koreli markanın mobilite değer zincirindeki inovasyonun temel taşı olan Singapur'daki Hyundai Motor Global İnovasyon Merkezi (HMGICS), insan merkezli bir üretim inovasyon platformu inşa edecek.

 

Hyundai, Kore ve Çek Cumhuriyeti’ndeki mevcut BEV üretim tesislerine ek olarak yakın zamanda hizmete açacağı Endonezya fabrikasından da yararlanacak. Böylelikle, BEV üretim üslerini kademeli olarak genişletmeyi planlıyan Hyundai, tüm pazarlara daha aktif bir şekilde hizmet edecek. Ayrıca Hyundai, gelecekteki BEV'lerin rekabet gücünü artırmak için pil tedariğini de çeşitlendirecek.

Hyundai’nin 2022 başında paylaştığı gibi, bu yıl yüzde 13- 14 konsolide gelir artışı ve yüzde 5,5- 6,5 yıllık konsolide faaliyet kâr marjı planlıyor. Şirket, toplam araç satışlarının 4,3 milyon adedi aşmasını da hedefliyor.


© 2022 AMİRAL YAZILIM